2.1 Visām precēm, kuras Jūs iegādājaties no mums, un kuras ir bojātas vai nedarbojas tā, kā tām būtu jādarbojas saskaņā ar informāciju, ko mēs sniedzam elektroniskā veidā, ir piemērojama garantija:
2.1.1 patērētājiem, kas ir ES rezidenti: ražotāja garantija, bet ne mazāk par 24 mēnešiem no Preču iegādes datuma;
2.1.2 juridiskām personām, kas ir ES rezidenti: ražotāja garantija, bet ne mazāk par 12 mēnešiem no Preču piegādes datuma;
2.1.3 patērētājiem un juridiskām personām, kas nav ES rezidenti: ražotāja garantija, bet ne mazāk par 12 mēnešiem no Preču piegādes datuma.
2.2 Punktā 2.1. minētās garantijas ietvaros, mēs varam, pēc sava ieskata veikt bojāto Preču remontu vai nomainīt bojātās Preces, vai atgriezt Jums bojāto Preču vērtību.
2.3 Punktā 2.1. minētās garantijas nosacījumi neattiecas uz bojājumiem, kuri radušies nepareizi lietojot Preci, un/vai dēļ Jūsu neuzmanības, vai dēļ nelaimes gadījuma, kas ir noticis brīdī, kad Preces bija Jūsu lietošanā, piemēram:
2.3.1 Precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
2.3.2 Prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
2.3.3 salauztas konstrukcijas, ar nepareiziem līdzekļiem kopta Prece, nepiederošo priekšmetu t.sk. kukaiņu atrāšanās precē, vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
2.3.4 bojājums radies barojošā sprieguma neatbilstības ražotāja noteiktajiem standartiem rezultātā, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni;
2.3.5 Precē konstatētas nekvalificēta remonta pēdas;
2.3.6 dabiskais elementu nolietojums;
2.3.7 Precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto Preci, un ja tas ir izraisījis šīs Preces bojājumus;
2.3.8 pircējs ir izmantojis Preci ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā Prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
2.3.9 bojājumi ir radušies nepareizas preces transportēšanas rezulātā, ja Jūs esiet saņēmis Preci no mūsu noliktavas pats, neizmantojot mūsu kurjera pakalpojumus.
2.4 Ja Jūs atgriežat Preces saskaņā ar punkta 2 nosacījumiem, mēs apmaksāsim aizvietojamo Preču piegādes izmaksas Jums. Mēs neuzņemamies atbildību par piegādes izdevumiem, ja Jūs nevarat atgriezt Preces saskaņā ar šiem Noteikumiem.
2.5 Mēs sniegsim Pakalpojumus, kurus Jūs iegādājāties no mums, ar visu iespējamo prasmi un centību.
2.6 Ja Pakalpojumi neatbilst punktam 2.5 vai tam, ko mēs solam attiecībā uz šiem Pakalpojumiem elektroniskā veidā, tad mēs novērsīsim izskatāmo neatbilstību vai sniegsim Jums Pakalpojumus no jauna, vai atgriezīsim Pakalpojuma vērtību vai Pakalpojuma proporcionālās daļas vērtību.
2.7 Lai izmantotu savas tiesības uz garantiju, kura minēta punktā 2.1, lūdzu veiciet sekojošas darbības:
a. Lūdzu, aizpildiet RMA (nekvalitatīvu vai bojāto izstrādājumu atgriešanas forma) formu, un pielieciet to pie atgriežamajām Precēm;
LEJUPLĀDĒT RMA FORMU.b. Lūdzu, noskaidrojiet zemāko cenu izsekojamajiem pasta pakalpojumiem, lai atgrieztu Preces uz adresi: GETIC SIA, Satiksmes iela 6, Liepāja, Latvija, LV-3401;
c. Lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu
sales@getic.lv , lai apstiprinātu kompensējamās piegādes izmaksas (atsevišķos gadījumos mēs varam pieņemt lēmumu piešķirt savu transporta etiķeti);
d. Lūdzu, nosūtiet Preces uz adresi: GETIC SIA, Satiksmes iela 6, Liepāja, Latvija, LV-3401;
2.8. Ja Jūs atgriezīsiet Preces neizpildot visus nosacījumus, mēs esam tiesīgi iekasēt summu, kas nepārsniedz Preču atjaunošanas tiešos izdevumus.